12. sınıf dil anlatım sayfa 3 4 5 6 7 8 9

sayfa 3 hazırlık çalışmaları 1)Toplumdaki olayların etkisiyle sanatıçının iç dünyasını yansıtma isteği 2)Yazarlar yaşadıkları dönemden etkilenirler. 3)Sanat eselerinin ilerlemede ne kadar önemli olduğunu söylüyor.

Sayfa 8 1)Kişi,yer,zaman,olay 2)Cumhuriyet dönemi yıllarında yazılmıştır.(2. Dünya Savaşı olabili.)Gerçekçiliği yansıtıyor. 3)Kişi kendisini olayın içinde hisseder ama tiyatroda farklı hem görsel hem de işitsel. 4)Dil ötesi işlevinde.Çünlü bu bir sanat metnidir. 3. etkinlik 1)1. metin savaş sonrası halkın çektiği yoklugu anltmıştır.2.metinde zamanın içinde akıp gittiğini,3. metinde realizm hakkın da bilgi vermiştir. 2)Realizm metninde ileti dogrudan verilmiştir. 3)İletisi dogrudan olan metinler sanatsal değillerdir.iletsi dolaylı yoldan olan metinler ise sanatsal metinlerdir. 4. etkinlik -Kaymaklı tavuk göğsü:dil ötesi(sanatsal) Realizm:Göndergesel -Yazılış amaçları farklı olduğundan işlevleri farklıdr. sayfa 9 5. etkinliği sıır 1926yılında yanı cumhurıyetın ılanından sonra yazılmıştır. cumhurıyet donemınde saırler anadoluya yonelıse geçiş yapmıslar ve anadoluya yonelerek halkın yasayıslarını dıle getırmıslerdır bu bakımdan saır bulundugu donemden etkılenmıs ve anadoluyu konu etmıstır her eser bulundugu donemın ızlerını tasır umarım ısıne yarar SAYFA=10 DİLLE GERÇEKLEŞTİRİLEN SANA ETKİNLİKLERİ : 1)ANLATMAYA BAĞLI METİNLER=FABL,MASAL,HİKAYE,ROMAN 2)GÖSTERMEYE BAĞLI METİNLER=TİYARTOa)KOMEDİ,b)TRAJEDİ c)DRAM d)ORTA OYUNU,e)KÖY SEYİRLİK OYUNU. KENDİNİ COSKUYLA İFADE ETMEYE BAĞLI TÜRLER=ŞİİR Dille gerçeleştirilen sanat etkinlikleri Anlatmaya bağlı edebi türler -Hikaye -Roman -Destan -Masal -Fabl Göstermeye bağlı edebi metinler -Tiyatro -Bale -Sinema Kendini coşkuyla ifade etmeyebağlı türler -Şiir -Müzik

105 Yanıt so far »

  1. 1

    demet demiş,

    tşk ..

  2. 2

    berna demiş,

    gerçekten doğru dimi bunlar:S :D

  3. 4

    açelya demiş,

    bebişim in doğrudur yaa:D

  4. 5

    necibe demiş,

    kendiniz yapsanız daha doğru olur bence

  5. 8

    melike demiş,

    sen kendin yapıyodunda sitede ne işin vardı?:D:D

  6. 9

    nefes demiş,

    ya bunları buraya güzel yazmışsınız da çok karışık ya:d bakıp bakıp yazması zor oluyor:d

  7. 10

    Anonim demiş,

    böle iyi devam edin

  8. 11

    pelin demiş,

    bence de bakıp yazması zor oluyor en iyisi yazıcıdan çıkarmak :))

  9. 12

    zafer demiş,

    allah razı olsun

  10. 13

    ??? demiş,

    adam bakıp yazmaktan bile aciz yaa:)))

  11. 14

    Anonim demiş,

    allah sizden çok mersiii =))

  12. 15

    tuba demiş,

    yha bu senenınkıler yog mu?

  13. 16

    engin demiş,

    çok super ya

  14. 17

    gülhan demiş,

    allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim

  15. 18

    EliF demiş,

    Ne KAdAR teMBelİzz xD =)

  16. 19

    elif demiş,

    çok sağolu yardımcı olduğunuz için allah razı olsun,

  17. 20

    elif demiş,

    çok sagolun hem sınav sitresi hem bunlar çok yoruyo sayenizde zaman kazanıyoruz

  18. 21

    Anonim demiş,

    cok savulun :):)

  19. 22

    mawiş demiş,

    süpersniz bebişlerimmm :):)

  20. 23

    Özgo demiş,

    10. Sayfadaki Etkinlik Yok Yaa Neyse Teşekkürler Yinede :D

  21. 24

    Anonim demiş,

    teşekkürler, sağolun.

  22. 25

    tuğçe demiş,

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpersiniz eyvallah

  23. 26

    Anonim demiş,

    sayfa 17 yok ya:(

  24. 27

    durmus demiş,

    arkdaşlar cok sagolun siz olmasanız ben bu ödevi yapamazdım böylesi biraz hileye kacıyor ama olsun

  25. 28

    sinem demiş,

    cook guzel bır site tşk ler yardımlarınız içinnn:)

  26. 29

    ceylan demiş,

    ya gerçekten çok işime yaradı çok tşk edyrm sınav hazırlıkları ve bu ödevler zor oluyo çok saolun :)

  27. 30

    mert demiş,

    yha bilgiler idare ediyor

  28. 31

    adaa demiş,

    yaaaa sayfa 12 nerde beaaa

  29. 32

    qZm demiş,

    yaw bu ödewleri brdan baksak bşy olmaz bnce çoğu yorm dmi arkadaşlarr

  30. 33

    Elif demiş,

    slm teşekkür ederim bilgiler için

  31. 35

    quLshen demiş,

    çok tşk ederim … :)

  32. 36

    büsra demiş,

    ya valla saolun cok isime yarıyo Allah razı olsun

  33. 37

    büsra demiş,

    süperrr

  34. 38

    merve demiş,

    yapmışken diğerlerinide yapsanız benim için çok kolay olurdu fırsat bulamıyorum hiç ödev yapmaya

  35. 39

    bahar demiş,

    çok tesk ederim :)))

  36. 40

    ... demiş,

    sayfa 12 ninde cvplarını yazarsanız svinirim tşkrlr ..:)

  37. 41

    ... demiş,

    özellikle 12 de 1. etkinlik :)..

  38. 42

    eyup_44 demiş,

    baba allah razı olsun devamıda olursa seviniriz ya eyvallah

  39. 43

    GMZ demiş,

    TEŞEKKÜR EDERİM

  40. 44

    Ramazan demiş,

    Allah Razı Olsun Gardaşşş….Teşekkür Ederim :D

  41. 45

    sinem demiş,

    bence çok saçma cevaplar biraz mantıklı düşünün o zmn sen nie burdasın diosanız ben bir dil anlatım öğretmeniyim çocuklar bu yaptığınız çok yanlışş

  42. 46

    sad demiş,

    sadasd

  43. 47

    aysun demiş,

    süpersiniz çok teşekkür ettim;)

  44. 48

    aysun demiş,

    Süpersiniz çok teşekkürler. siz de olmasanız ne yapıcam ben :DD

  45. 49

    ceset demiş,

    emeği geçen herkeze teşekkürler ALLAH RAZI OLSUN xD

  46. 50

    Anonim demiş,

    ya ben bulamadım istediklerimi yha of bıktım bu derslerden ama okumayı seviyorum bybs sagulun :D

  47. 51

    idil demiş,

    sinem hoca benncede cok yanliş sizi katılıyorum bir dil anlatım hocası olarak

  48. 52

    neismilan demiş,

    2009 2010 öğretim yılınınkiler yokmu yha …

  49. 53

    ezra demiş,

    saolasnz yaaaw

  50. 54

    serckan demiş,

    ulan aq öss sınawına grcem halaa ödewlerıı intden yapıoorm allah cezamı wercek bigun ama nezamn:D 2009-2010 öss sınawına grcek arkdşlaraa şimdıden kolay gelsın ALLAH YARDIMCIMIZ olsun :) AMİN!! szde amin dıyın yaaa:)

  51. 55

    aşkitom demiş,

    yapımda ve yayında emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkürler.

  52. 56

    Anonim demiş,

    ya böle yazmasi zor oluo siz bize fax la yollasaniz daaaa iiii olur :)

  53. 57

    Anonim demiş,

    super ya hazr cwplar bulmak superrrrrr :DD

  54. 58

    Anonim demiş,

    teşekkürler

  55. 59

    şeyda demiş,

    yaptıgımıza yanlış dien sinem hoca siz hiç ögrenci olmadınız mı ??? ben sayısal ogrencısıyım işim gücüm yok fizik kimya yerine dil anlatım ödewiyle mi uğraşcam.. çokda ii bi site tşkler

  56. 60

    GAMZE demiş,

    yaw ben de öss ye hazırlanıyorum fakat öss de hiç bu tür sorular çıktığını görmedim çok saçma bi sistem bence bu

  57. 61

    m.evin demiş,

    süpersinizz…….. cok işe yarıyo bu site de cok karışık……… neyse bunada şükür :))))))))))

  58. 62

    şindar demiş,

    sssssssssss

  59. 63

    şindar demiş,

    yah 9.sınıf yoğmu

  60. 64

    şindar demiş,

    arkadaşlar cewp bekliyom:)))

  61. 65

    leyla demiş,

    süpeeer…….

  62. 66

    kübra demiş,

    süper bişi bu yhaa ……….nsl sewindiğimi anlatamam:D:D:D:D::D::D:D:D

  63. 67

    kübra demiş,

    süper bişi yha nsl mutlu olduğumu anlatamam :D:D:D:D:D:D:D

  64. 68

    NeFeS!Mm.. demiş,

    ya biz bunları geçtik çoktan arkdşlr birz hızlansnz ya lütfn..ayrca bnlar içinde çk çk tşkür ediormm..

  65. 69

    Erdem demiş,

    Rica Etsem Bütün Kitabın cevaplarini verir misiniz :))))

  66. 70

    isimsiz demiş,

    gercekten ellerine saglık süper olmus =)

  67. 71

    DUMBLEDORE demiş,

    SAYIN ARKADAŞLAR

    BURADAKİ CEVAPLARIN HEMEN HEMEN HEPSİ YANLIŞ YAZAN ARKADAŞ BECEREMEMIŞ AMA ELİNE SAĞLIK BEN DİL VE ANLATIM HOCASIYIM BNDE HEPSİ MEVCUT

  68. 72

    melek demiş,

    2ew2ıe2

  69. 73

    ecenaz demiş,

    emin olun kendi cevabınızı daha çok beyenecektir hocanız

  70. 74

    çagrı demiş,

    meraba

  71. 75

    Anonim demiş,

    arkdş çk yawşsnnnnnnnnnnnnnn…

  72. 76

    Anonim demiş,

    dfg

  73. 77

    sinem demiş,

    ben bu siteyi kınıyorum cocukların yorum güçünü kısıtlıyor bir öğretmen olarak yazılı kağıtlarında ezberçi yönetime karsıyım

  74. 78

    tubico demiş,

    madem beğenmiosunuz dil ve anlatım hocasısınız bi zahmet siz verin cevaplarıda yazalım

  75. 79

    handan demiş,

    paylaşımlar için çok tşklr çok işime yarıyor Allah sizden razı olsun(hazıra kaçıyoruz ama olsun biz ÖSS genciyiz)

  76. 80

    yalnizheart demiş,

    ellerinize sağlık (: (:

  77. 81

    Anonim demiş,

    thx

  78. 82

    esra demiş,

    yaaaa off nefret ediorum halşa ödew yapmadktn

  79. 83

    Gökhan demiş,

    Yardımcı kitap alın olsun bitsin karışık diyorsanız

  80. 84

    irem demiş,

    Ayy çook sagLnn :D

  81. 85

    kRaLiCe demiş,

    arkadaşlar ben size bişe diyim mi madem yazmak o kadar zor geliyo uğur kemal yetkinin kitapları var yardımcı kitap adıyla 3-5 lira verin bütün kitabın sayfa sayfa harf harf cevapları var içinde istediğiniz dersin.. kırtasiyeeden gidin alın derim hadi kolay gelsin hee sorulara bakınca burdaki cevapların geneli saçmasapan ve gereksiz.. bys ,)

  82. 86

    XyZ xD demiş,

    Harbiden ya ne kadar tembeliz :D ama işime yaradı süper,elinize emeğinize sağlık.Sınava çalışmaya zaman kalmalı,napaLım :D

  83. 87

    sadettin demiş,

    sagolasın gardaş pek işime yaradıı .
    emegine bizzat teşakkür ederim.

  84. 88

    nazlı demiş,

    ben anlamdım ya

  85. 89

    vedat aktaş demiş,

    ne kdar tembliz byle yaa xD. yrumlara bktım ozllikle de kızlar :D fenasınız

  86. 90

    gamzeliim demiş,

    gerçkten güzlll

  87. 91

    gjfgkgf demiş,

    HAyır iç ii degil

  88. 92

    mavişş demiş,

    süpper babbyler:P:P

  89. 93

    mavişş demiş,

    fevkalede

  90. 94

    bahar adem demiş,

    iyi olduda daha geniş olun

  91. 95

    bahar adem demiş,

    eyvallaaaaaaaah

  92. 96

    gizem demiş,

    valla herkes bişiler yapmıs burda ama bu sene bıze verılen kıtap nasıl bı katpsa googleye ne yazdıysam algılamaıd bı turlu farklı farklı konular cıkartıo
    bu yurdum yayıncılk ın cevapları yoq mu yhaa?

  93. 97

    osman demiş,

    isimim görmedi bu cevaplar boşş

  94. 98

    GAMZE demiş,

    wery wellll

  95. 99

    GAMZE demiş,

    yha biri bana sayfa 31 i bulabilir mi?

  96. 100

    girllll demiş,

    arkadaşlar dil ve anlatım 12.sınıfın cevaplarını istiyorum yardımcı olursanız şimdiden teşekkür ederim…..

  97. 101

    girllll demiş,

    ödevlerimi yapmak için çok lazım

  98. 102

    seda demiş,

    Lan göt LALelerı bune be bune site göt gibi siqo bok girmş snkı ıcıne

  99. 103

    masaL demiş,

    Lan sizin amq la bune site sürtükler sizin yüzünüzden zayıf alcam alırsam bu siteyı bLıom ne yapcam piçLer

  100. 104

    şule demiş,

    hiç boşuna ugraşmayın hiçde güzel hazırlayamamışsınız
    2011yılı müfredatını hazırlayında göreyim

  101. 105

    melike demiş,

    yanı ıyı gibide ben pek aradıgımı bulamadım :P


Comment RSS · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

